Saturday, February 3, 2007

פירוט נקודות ההתיחסות שאתם ואתן צריכים וצריכות להתייחס -

1.יהדות -
למה דווקא בחרו ביהדות לציין את טקס בני בנות מצווה בגילאי 12 ו 13 .

2.השוואה בין דתות ועמים אחרים - האם רק ביהדות יש טקס התבגרות ? מה קורה עם דתות ותרבויות אחרות

3. אני -
מה זה אומר בגיל הזה עם כל השינויים שקורים לנו במישורים השונים. פרטיות שיחות בטלפון, לישון מאוחר.. בא לי לבלות עם חברים . לעשות דברים שאני אוהב.

4. עבודה - היום אני שומר על אחיי ומקבל כסף, מימון אישי , האם יש לי דמי כיס ? מה אני עושה איתם?

5. חברתי - מנסים ומתעניינים . מקובל או לא מקובל , בגדים, מהם הבילויים שלי
.
אתם יכולים לכתוב התייחסות אישית שלכם בעזרת סיפור , תאור מקרה שלכם ,תאור מצב של דילמה שחוויתם . הבלוג הוא שלכם, אתם אלה המנהלים אותו, אם לכם יהיה מעניין אז יהיה מעניין לקרוא ולהגיב ואני בטוחה שזה מה שאתם רוצים. בהצלחה!!!! שלכם גנית

6. מסורת- מה אומר הטקס לגבי . האם אני חוגג את בר המצווה לפי המסורת או שמשפחתי נוהגת בצורה אחרת. בנות זה המקום שלכן לספר על התכנונים שלכן או על החגיגות שחגגתן. האם בכלל יש קשר למסורת או מה שהכי in היום לחגוג?

7.תרבות- עולם המוסיקה, תחביבים, קולנוע, טלוויזיה ... האם יש שינוי במה שאהבתי בתור ילד והיום בתור בוגר הטעם שלי משתנה.
אתם יכולים להוריד לינקים לשירים, לשלוח בבלוג לקליפים שאתם אוהבים וכ"ן
.
8.אישי- בתחום האישי האם אני היום מקבל או מסוגל לקבל החלטות בתור בוגר ולעמוד בהן, לעומת מצבים שהייתי קטן.
ניתן לתת דוגמא אחת או שתיים על החלטה שקיבלתם ומה זה עשה לכם.זה יכול להיות תחום בית ספרי, לימודי, משפחתי, אישי וכ"ן
.
9. חברתי- מנסים ומתעניינים אם אני מקובל

in out.
10. אישי חברתי- אני עובר מבית ספר יסודי לחטיבה, ניתן לרשום הרגשות תחושות בעקבות המעבר.

11.מסיבת החלומות שלי- איך כל אחד רוצה, מדמיין, חושב שמסיבת בר.בת המצווה תהיה. ניתן לתת עצות למי שחגג , לשלוח לאתרים שמציעים חגיגות שונות או להמליץ על דברים שונים לחגיגה..

12.אני סקרן- לראיין הורים אחים אחיות , סבים וסבתות כיצד הם חגגו את בני בנות מצווה.

13. מטלה חופשית – כל אחד יכול למלא נקודת התייחסות נוספת משלו , עולמו הפרטי.



ההתייחסות שלכם לכל סעיף אמורה לכלול מספר שורות של כתיבה עצמית שלכם רלוונטית לנושא, הורדת תמונות שקשורות לנושא ומספר קישורים שמצאתם ברשת בנושא.
אין צורך להביא ציתותים ארוכים על הנושאים אלא החשוב בעיקר זה הכתיבה האישית שלכם על הנושא.
זה המקום שבו כל אחד מביא את עולמו, דעותיו ,התייחסותו- ווזה העיקר בבלוג – איך כל אחד מספר את הנושא לפי עולמו הפרטי.


..